Nespresso vergroot bereikbaarheid
04-04-2012 (08:59) - Marketing
Om bereikbaarder te zijn en haar Clubleden optimaal van dienst te zijn, heeft Nespresso haar distributienetwerk uitgebreid. Vanaf mei kunnen klanten hun Nespresso bestelling ook afhalen en hun gebruikte capsules voor recycling inleveren bij één van de 2.100 PostNL punten.
Met deze service biedt Nespresso een alternatief waarmee de Nederlandse Clubleden nog meer flexibiliteit krijgen. De Nespresso Clubleden kunnen naast de PostNL punten ook naar een van de 400 KIALA punten in Nederland gaan of simpelweg de bestelling laten leveren waar ze willen (thuis, op kantoor).
Er bevindt zich een Kiala of PostNL punt binnen een straal van 3 tot 5 km van ieder huishouden. Ook Nespresso YourTime, het ‘à la carte’-systeem voor thuislevering van alle Nespresso Grands Crus, is een service waarbij men zelf bij aankoop een afleverdag én aflevertijdstip van 2 uur bepaalt. De bestelling is te volgen via Google Maps, SMS en email. Met de uitbreiding van haar netwerk en services, speelt Nespresso in op de wensen en de actieve levensstijl van de consument.