Nieuw chocolademerk Happy Trails in het schap bij Albert Heijn

22-02-2023 (14:34) - Marketing

YOOL Food Concepts introduceert vandaag het nieuwe chocolademerk Happy Trails bij Albert Heijn in Nederland. Het richt zich op millenials die "even willen ontsnappen uit hun drukke leven".

Oprichters Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland, zelf millenials, gingen opzoek naar het recept om te onthaasten in een wereld waarin we onszelf wel erg veel druk opleggen.

Zoektocht naar ultieme vrijheid

De naam Happy Trails komt voort ui de zoektocht van de founers van het merk naar ultieme vrijheid. "Het lijkt er soms op dat er geen uurtje onbenut mag blijven in ons leven en dat terwijl we eigenlijk allemaal dromen van een onbezonnen leven op een tropisch eiland of een dagje luieren in bed. Vanuit deze sterkte verlangens ontwikkelden we het chocolademerk Happy Trails. Albert Heijn omarmt ons concept en heeft ons merk landelijk opgenomen in haar winkels waar we erg gelukkig mee zijn’, zegt Youri Slingerland.

Goed voor de wereld

De chocoladeballetjes komen in drie smaken; karamel-zeezout, cookies & cream en red velvet. Happy Trails zijn palmolievrij, beschikken over het keurmerk Rainforest Alliance, worden lokaal geproduceerd, en bevatten uitsluitend natuurlijke kleur- en smaakstoffen. De verpakkingen zijn 100% recyclebaar. Albert Heijn neemt twee van de drie smaken op in het assortiment; karamel-zeezout en cookies & cream. 
 


Bureaus

Media

Economisch