Nieuwe stijl voor snelgroeiend uitzendbureau Carrière

31-03-2022 (16:17) - Marketing

Het uitzendbureau Carrière heeft een complete metamorfose ondergaan en straalt hiermee een nieuwe identiteit uit. Na een enorme groei in de afgelopen tien jaar, was het tijd voor een rebranding om deze groei door te laten vertalen. Met een landelijk vestigingennetwerk in Nederland en vestigingen in Polen, Roemenië en Slowakije is Carrière een van de snelst groeiende uitzendorganisaties van Nederland.
 
Als gespecialiseerd uitzendbureau in uitvoerende functies in transport, logistiek, productie en techniek zet Carrière zich dagelijks in voor flexkrachten en opdrachtgevers. Carrière helpt flexkrachten bij het maken van een volgende stap in hun ontwikkeling en ondersteunt opdrachtgevers bij het realiseren van hun groei, flexibilisering of tijdelijke ondersteuning in werk.


Rebranding met Rotterdamse identiteit

Onlangs heeft het merk Carrière een rebranding ondergaan met een nieuwe look en feel, website en compleet nieuwe brandfilm. Hierin komt vooral de Rotterdamse mentaliteit naar voren. Hoewel Carrière flexkrachten in heel het land uitzendt en ook voor landelijke opdrachtgevers werkt, wil Carrière toch de Rotterdamse identiteit claimen en uitdragen. Carrière is een nationaal bedrijf met een Rotterdams karakter; mouwen opstropen en gaan.

 


Bureaus

Media

Economisch