Reboot ‘Share a Coke’

02-07-2014 (07:49) - Marketing

Na het succes van vorig jaar, is de ‘Share a Coke’-campagne deze zomer opnieuw gelanceerd en volgens Coca-Cola is de reboot nog grootser en opvallender. 
 
Coca-Cola komt dit jaar met duizenden extra namen op haar Nederlandse verpakkingen. Zo kan men zijn naam deze zomer tegenkomen in het schap. In juli tot en met september verschijnen de namen door het hele land op 500ml PET-flessen van Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. 
 
Daarnaast zijn de blikken en andere flessen Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero gereserveerd voor familienamen en de meest favoriete bijnamen. Denk aan woorden als mama, papa, bro, sis, gozer, lieverd en schatje.
 
Er is ook een mobiele Share a Coke pop-up store. Hiermee reist het merk het land door om consumenten de kans te geven een blikje te laten personaliseren. Ook kunnen ze hier ter plekke een Share a Coke item laten personaliseren, zoals een t-shirt of telefoonhoesje. Verder kunnen consumenten op www.mycoca-cola.nl een gepersonaliseerd glazen flesje bestellen.
 
De geïntegreerde campagne Coca-Cola pakt uit met een volledig geïntegreerde campagne. Van online ondersteuning tot promoties op de winkelvloer en een nieuwe tv-commercial met ‘Bobby’ in de hoofdrol. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch