Samenwerking Wehkamp met Mango en Sacha
05-04-2012 (08:49) - Marketing
Wehkamp.nl gaat een strategische samenwerking aan met Mango en Sacha. De grootste online-retailer van Nederland en beide fashionbrands spelen hiermee in op de groeiende behoefte van consumenten om het aanbod van deze grote merken in de fysieke winkelstraat ook online te kunnen kopen. Tevens spelen zij in op de ontwikkeling van de integratie van offline en online winkelen, waarbij fysieke winkels in de modebranche meer en meer worden gezien als verlengstuk van het online-verkoopkanaal. Sacha en Mango kiezen voor wehkamp.nl als dé partner op het gebied van online winkelen in Nederland.
‘Wehkamp.nl ziet dat consumenten steeds minder plaats- en tijdgebonden willen zijn voor het doen van (mode-)inkopen. Daarom steken wij veel tijd en energie in het optimaliseren van onze gemakspropositie: shoppen op een tijdstip en plaats die de consument zelf kiest. De samenwerking met Sacha en Mango is een win-winsituatie. Het aangaan van nieuwe allianties met toonaangevende retailers past binnen de groeistrategie van wehkamp.nl. Wij zijn zeer blij en trots op het feit dat we de samenwerking met A-merken als Sacha en Mango mogen aankondigen’, aldus Paul Nijhof, CEO wehkamp.nl.