SCOUPY lanceert white-label Facebook kortings-App

25-02-2013 (08:24) - Marketing

Met de lancering van de eigen kortings-App voor Winkelcentrum Leidsenhage, biedt couponing specialist Scoupy vanaf nu een tailor made oplossing aan, specifiek gericht op eigen kortingsacties van bijvoorbeeld winkelcentra, winkelgebieden en ondernemersverenigingen. De oplossing bestaat uit een Facebook-App, gekoppeld aan het bereik en de gratis mobiele apps van Scoupy.
 
Winkelcentra, winkelgebieden en ondernemersverenigingen zijn naarstig op zoek naar oplossingen om in de eigen (huis) stijl te communiceren met de (potentiële) consument. Zij hebben sterke merken of willen zich profileren als een sterk merk, het liefst hyperlokaal, via social media en mobile, ook wel SoLoMo genoemd. Die SoLoMo wens is logisch, maar het laten bouwen en onderhouden van een branded app voor een lokale doelgroep met alleen specifieke content is zeer kostbaar en bovendien moeizaam te distribueren.
 
De oplossing van Scoupy is een white-label tool op basis van een Facebook-applicatie, die tal van mogelijkheden biedt. Een consument kan gratis gebruik maken van de kortingscoupons op Facebook en deze als favoriet opslaan. Daarmee worden de acties dan automatisch in de Scoupy-smartphone-App geplaatst.
 

Op locatie kan de geselecteerde actie zo gemakkelijk worden teruggevonden en gebruikt. Gebruikers van een iPhone kunnen de coupons ook eenvoudig gebruiken door deze direct in Passbook te plaatsen. Scoupy en Winkelcentrum Leidsenhage zijn hiermee de eerste partij die alle lokale coupons ook via Passbook beschikbaar maakt. Het printen van een coupon vanaf de Facebook pagina blijft overigens ook mogelijk.   


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch