Simpel hoofdsponsor Men United

08-03-2013 (08:27) - Marketing

Simpel is de hoofdsponsor van het nationale talententeam Men United. Tijdens een persconferentie over het nieuwe team van hoofdcoach Ronald de Boer zijn de shirts met Simpel.nl op de borst prijkend, gepresenteerd.
 
Telecomaanbieder Simpel is gespecialiseerd in het aanbieden van sim-only abonnementen en is al een aantal jaar actief in het voetbal met verschillende vormen van sponsoring, zowel bij prof- als amateurclubs. Deze weg wordt vervolgd door een verbinding aan te gaan met Men United. ‘Met onze naam op de shirts van Men United willen wij onze verbondenheid benadrukken met de grootste sport van Nederland. Daarnaast vinden we het belangrijk te investeren in het sporten onder de jeugd’, aldus Lodewijk van Nooten, Marketing Coördinator bij Simpel.
 
Men United is een talententeam dat wordt samengesteld uit de beste voetballers van Nederland. Iedereen tussen 16 en 20 jaar kan zich opgeven op www.copa-amsterdam.nl en via een online selectieprocedure maken zij kans op een trainingsstage van Ronald de Boer en zijn technische staf, op trainingscomplex De Toekomst. Uiteindelijk worden de 24 beste spelers geselecteerd op basis van hun voetbalkwaliteiten en spelen ze tijdens Pinksteren op het prestigieuze internationale voetbaltoernooi AEGON Copa Amsterdam.
 

De overeenkomst met Simpel is gesloten door sportmarketingbureau SportsGen. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch