Snickers lanceert YouTube-serie met Talpa voor zichtbaarheid bij Gen Z
StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network hebben de YouTube-serie Mega Extreem gelanceerd om de merkbelofte van Snickers over te brengen bij Gen Z. In de serie worden YouTuber Stefan de Vries en zijn crew uit om hun best scorende video's nog eens over te doen, maar dan in de VS.
Stefan reist af naar Amerika om daar samen met Julia Heetman, Sean Demmers en Frank van der Slot diverse opdrachten uit te voeren, zoals ‘Ga de allerhoogste achtbaan ter wereld in, maar probeer niet te schreeuwen!’. De laatste aflevering is zondag 4 juni om 12.00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Stefan de Vries.
Gen Z doelgroep
Het doel van de samenwerking is het creëren van zichtbaarheid en het overbrengen van de merkbelofte van Snickers op de Gen Z doelgroep: 'mét Snickers stap je eenvoudig en vertrouwd uit iedere comfortzone en kan je de hele wereld aan'. Om de merkbelofte te vertalen naar relevante content is de match gemaakt tussen Snickers en Stefan de Vries. Robert Hillebrand, Portfolio Manager Snickers: ‘’Met deze campagne willen wij de jongere generatie aanspreken. Snickers geeft je net dat extra duwtje om samen met jouw crew deze challenges aan te gaan en dit komt perfect tot uiting in de video’s van Stefan. We hebben iets mega tofs neergezet!’’