SPA lanceert nieuwe purpose
28-02-2022 (13:24) - Marketing
Om meer mensen te helpen beter te drinken om zo beter te leven, start SPA de purpose campagne “Beter drinken. Beter leven”; een missie puur uit het hart van het merk. Op 28 februari doet SPA een oproep aan heel Nederland met een outdoor campagne met model Linda Deplacie (61 jaar) die een ode brengt aan de kracht van puurheid. Bovendien start SPA een eigen Academie waarmee jong en oud op een positieve en interactieve manier wordt geïnspireerd om beter te drinken. De Academie is te vinden op de social-mediakanalen van SPA en op www.SPA.nl.
Mélanie Decelle, Marketing Director Spadel Benelux: “Het is onze verantwoordelijkheid, zo voelen we dat in elke vezel van ons merk. We willen graag gezonder leven, maar realiseren ons onvoldoende dat naast gezond eten en bewegen ook beter drinken hierbij belangrijk is: bewust kiezen voor zuiverheid en natuurlijkheid. En de duurzame keuze maken die een positieve impact heeft op de planeet. Naast onze SPA mineraalwaters zijn de mineraalwaters met smaak – SPA TOUCH – en de limonades van SPA met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong hier het perfecte voorbeeld van. Geef jezelf de puurheid die je verdient, bij elke slok, elke dag, een leven lang. Je lichaam zal je dankbaar zijn! We willen deze missie met plezier en positieve inspiratie uitdragen, ongeacht de leeftijd. Daarom zijn we ook ongelofelijk trots op Linda Deplacie als onze ambassadeur.”
In 2022 werd model Linda Deplacie (61 jaar) opnieuw gefotografeerd nadat ze ook al in 2002 en in 1985 in al haar puurheid in beeld was gebracht. Linda is dé ambassadeur van het gedachtengoed van SPA; ze is het toonbeeld van tijdloze puurheid, door gezond te leven en te drinken. De campagne met Linda Deplacie is vanaf 28 februari te zien op grote schermen in België en Nederland, via social media, een influencer campagne en in print.
credits
KLANT Spadel: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Marjolein Dieleman,
Zocha Mikolajczyk
Zocha Mikolajczyk
Bureau Happiness Brussels: Isabelle Koelman, Kris Van den Brandt
Mediabureau Initiative Media
PR HappyLife PR