The Sting Companies maakt webshops future-proof met DEPT

22-05-2023 (09:56) - Marketing

The Sting Companies herlanceert de websites voor The Sting, Costes Fashion en Cotton Club. Digital agency DEPT leidde de platformmigratie en het redesign van de drie fashionwebshops.

The Sting Companies wil de webshops, waarvan de laatste binnenkort live zal gaan, toekomstbestendiger maken. 

Shop the Look

Een opvallend element van het project is “Shop the Look”, waarmee klanten een complete outfit kunnen aanschaffen met dynamische content en klikbare producten. Nieuwe betaalmogelijkheden zoals Apple Pay, omnichannel giftcards, adresvalidatie, afhaalpunten en levertijden, synchronisatie van de productcatalogus en bestellingen, voorraad en prijzen moeten ervoor zorgen dat de webshops beter zullen lopen. 

Future-proof

“We namen het ontwerpteam van The Sting snel op in onze ontwerpprocessen en werkten nauw samen van concept tot voltooiing. Dit, samen met de sterke samenwerking tijdens de migratie, vormt de basis voor een langdurige, succesvolle relatie die verder gaat dan de traditionele grenzen van bureau-klantdienstverlening", aldus Milou Dingenouts, digitaal strateeg bij DEPT. The Stings heeft meer (digitale) groeiplannen: “Met het nieuwe design en een future-proof platform hebben we onze positie in het competitieve e-commerce modelandschap versterkt. We blijven onze klantervaring de aankomende tijd doorontwikkelen door verder in te zetten op personalisatie en het samenbrengen van onze fysieke en digitale winkels” volgens Peter Danse, commercieel directeur van The Sting Companies.  


Bureaus

Media

Economisch