Yakult Europe en het Nederlands Philharmonisch Orkest vieren 30 jaar sponsoring

18-09-2023 (10:20) - Marketing

Yakult Europe is 30 jaar sponsor van het Nederlands Philharmonisch Orkest. In de afgelopen 30 jaar heeft deze  samenwerking muzikale excellentie gekoesterd en is talentontwikkeling in de wereld van de klassieke muziek gestimuleerd.

De jsamenwerking wordt op maandag 18 september 2023 gevierd met een evenement in Het Concertgebouw in Amsterdam tijdens een concert van het Nederlands Philharmonisch Orkest.

Sinds 1993

Yakult Europe is sinds 1993 hoofdsponsor van het Nederlands Philharmonisch Orkest, een jaar voordat in 1994 het eerste Yakult-flesje in Europa werd geproduceerd. Onder het motto ‘een gezonde geest in een gezond lichaam’ ging het Nederlands Philharmonisch Orkest in 1993 een relatie aan met Yakult Europe.

Met Yakults  inzet voor culturele verrijking heeft het Nederlands Philharmonisch Orkest ruim 2300 concerten gegeven, die werden bezocht door 1.668.400 mensen.


Bureaus

Media

Economisch