AD Sportwereld op Eredivisie Live

28-08-2008 (10:37) - Media

AD NieuwsMedia  en Eredivisie CV (ECV) verlengen hun samenwerking met drie seizoenen. Hierdoor blijft AD ‘Official Partner Eredivisie’. De afgelopen drie seizoenen werd succesvol samengewerkt in dezelfde vorm. Een nieuw onderdeel van de samenwerking is dat het sportnieuws van AD in de vorm van Text TV te zien zal zijn op het tv-kanaal Eredivisie Live. De gehele samenwerking wordt multimediaal ingevuld via de kanalen van beide partners.
 
Alex Tielbeke, directeur ECV, is enthousiast over de verlengde samenwerking met AD: ‘Sponsoring is als marketingcommunicatie instrument het meest efficiënt als dit voor een langere periode wordt ingezet. Door het contract met AD voor drie seizoenen te verlengen kunnen beide partijen hier gezamenlijk een vervolg aan geven. De samenwerking tussen AD en de Eredivisie versterkt zich elk jaar. Een mooi voorbeeld hiervan is dat AD Sportwereld overdag het sportnieuws op Eredivisie Live gaat verzorgen.’
 
Arno de Jong, directeur marketing bij AD NieuwsMedia: ‘AD onderscheidt zich al jaren met AD Sportwereld als de nummer 1 op het gebied van sportnieuws. Sportliefhebbers kunnen 24 uur per dag via steeds meer kanalen met ons sportnieuws in aanraking komen.  We zijn er trots op dat we nu ook televisie als kanaal kunnen toevoegen. Door Official Partner te blijven van Eredivisie als grootste sport- en marketingplatform in Nederland, bevestigen we de unieke positie van AD Sportwereld. Eredivisie biedt ons vele mogelijkheden om aan te tonen dat je als lezer niet dichterbij de volkssport nummer 1 van Nederland kunt komen.’

Bureaus

Marketing

Economisch