Back in Town: George Magazine
15-12-2011 (09:06) - Media
Mannenblad George Magazine maakt in 2012 een frisse start. Het magazine zal in 2012 ieder kwartaal verschijnen. George Magazine wordt uitgegeven door Paint It Blue Magazines en heeft sinds 2006 een unieke positionering tussen het aanbod van mannen lifestyle bladen, meer politiek getinte magazines en financieel georiënteerde uitgaven.
George Magazine is bedoeld voor de man die stijl, politieke interesse, carrière en familie & vrienden weet te combineren. George is voor de man die wil groeien en die geniet van het leven en het moment. De eerste gerestylde editie staat gepland voor maart 2012. Daarna volgen uitgaven in juni, oktober en december. De advertentie-exploitatie van George Magazine is in handen van Peter Kroes van Par Media. Actuele tariefinformatie, verschijningsdata en thema’s zijn te vinden op www.parmedia.nl.
Hoofdredacteur en uitgever Nicolette Hulsebos (foto rechts): ‘Ondanks het feit dat het mannenbladen segment een moeilijk segment heet te zijn, ben ik er nog steeds van overtuigd dat George Magazine het perfecte platform biedt voor cultureel, politiek en financieel geïnteresseerde mannen (èn vrouwen). Met het redactionele team dat er nu staat en met de komst van Peter Kroes op advertentie-exploitatie ben ik zeer gelukkig.'
Peter Kroes van Par Media (foto links): ‘Ik zie een hoop verdere kansen liggen, het magazine staat er natuurlijk al maar de alphaman is een opkomend segment Man AB1, goede opleiding, familyman, authentiek, breed georiënteerd en geïnteresseerd en wil wat van zijn leven maken.’