De Both trekt amper kijkers op RTL 4

13-01-2011 (09:29) - Media

Het nieuwe seizoen van ‘10 Jaar Jonger In 10 Dagen’ met presentatrice Froukje de Both is woensdagavond van start gegaan met een magere 458.000 kijkers. Daarmee scoorde het metamorfoseprogramma ver onder het zendergemiddelde van RTL 4. De concurrentie deed betere zaken. Zo trok Nederland 1 op hetzelfde moment bijna 1,4 miljoen kijkers met Inpector Lynley, terwijl De 25 op SBS 6 932.000 mensen wist te boeien. In 10 Jaar Jonger In 10 Dagen gaat De Both samen met coaches Esther van Maanen en Kas Stuyf aan de slag om stellen met huwelijksproblemen te helpen.


Mediacourant.nl/SKO

Reacties

Het is gewoon een grote commercial voor Nivea en dat is bijzonder irritant om naar te kijken. Vooral als het om een weinig vernieuwend programma gaat.
Calo @ 13-01-2011 09:51 uur
Wat Calo zegt. Hoe Nivea dat hele ding sponsort is echt lachwekkend! (en dat kan toch niet de bedoeling zijn)
Mayo @ 13-01-2011 16:02 uur

Bureaus

Marketing

Economisch