Earls (HERD) spreekt op SMC010

14-09-2010 (09:46) - Media

Vandaag staat de eerste sessie van de Social Media Club Rotterdam (SMC010) gepland. Voor deze aftrap heeft de organisatie niemand minder dan Mark Earls weten te strikken. Earls, die wereldwijd op grote conferenties spreekt, is vooral bekend van zijn boek HERD (De Ultieme Kudde). De komst van Earls laat direct zien dat de club de lat hoog legt. Volgens mede-initiatiefneemster Claudia den Braber – Goossen wil SMC010 laten zien dat social media verder gaat dan actief zijn op Hyves, Facebook en Twitter. “Het gaat om een veranderende mindset. Onze sprekers hebben hierop een inspirerende visie en zijn in staat om de zaal met handzame tips naar huis te sturen.”
 

Aan de hand van zijn theorie zal Earls onder meer laten zien hoe een stad als Rotterdam met de uitdagingen van alledag kan omgaan. “Deze link met Rotterdam zal bij alle sessies terugkomen”, aldus den Braber – Goossen. Mede om die reden heeft de Rotterdam Media Commission (RMC) besloten de club te steunen. Volgens Hedi D. Legerstee, commissioner gaming & interactive media, mag een social media initiatief niet ontbreken in Rotterdam. “De ambities van de club passen in onze doelstelling om van Rotterdam een echte media stad te maken. En het praktische karakter van de sessies helpt om snel resultaten te zien.”
 


Bureaus

Marketing

Economisch