- 23-04-2025 - Nu live: FONK magazine 413 over retail & ...
- 22-04-2025 - Tientallen nepnaaktbeelden van influencers ...
- 17-04-2025 - Publeaks start klokkenluiderscampagne
- 16-04-2025 - Dumpert presenteert serie: Team Verkeer
- 15-04-2025 - FD Mediagroep voldoet aan B Corp-standaard
- 15-04-2025 - BBC First maakt plaats voor BBC NL
- 14-04-2025 - Van straatbeeld naar klant: hoe buitenreclame ...
- 14-04-2025 - NTR overhandigt ruim 60.000 handtekeningen aan ...
- 14-04-2025 - Ouders van Nu lanceert nieuwe app
- 11-04-2025 - Mediahuis wint live pitch met concept ...
Bureaus
- 23-04-2025 - The Romans helpt TicketSwap met groeistrategie
- 23-04-2025 - CZ kiest ACE als nieuwe lead agency
- 23-04-2025 - Volkswagen kiest na pitch DC social als nieuw ...
- 22-04-2025 - Friday Digital Agency uitgeroepen tot nummer ...
Marketing
- 23-04-2025 - Meivakantie in eigen land steeds populairder
- 22-04-2025 - Goodoo ook verkrijgbaar bij PLUS, DekaMarkt en ...
- 22-04-2025 - Influencerregels.com lanceert vernieuwd ...
- 18-04-2025 - Max van Oosterhout versterkt PIM als eerste ...
Economisch
- 23-04-2025 - AkzoNobel beter eerst kwartaal dan verwacht
- 17-04-2025 - Resultaat DPG Media nagenoeg gelijk ondanks ...
- 16-04-2025 - Van Tol nieuwe eigenaar 11 Coop-winkels van PLUS
- 16-04-2025 - Glampings.com krijgt boost van €1 miljoen