Nieuw dieptepunt Secret Story

23-02-2011 (09:33) - Media

Het NET 5-programma Secret Story heeft dinsdag weer een nieuw dieptepunt bereikt met maar 186.000 kijkers. Dat zijn er nog eens 10.000 minder in vergelijking met de dag ervoor. De 'opvolger van Big Brother', een productie van producent Endemol, ging op 14 februari van start met 380.000 kijkers. De liveshow op donderdag 17 februari werd nog gevolgd door 274.000 kijkers.

De samenvatting onder de titel Secret Story So Far bereikte zondag 169.000 kijkers. Daarmee voldoet het programma niet aan de doelstelling die NET 5 eerder uitsprak. Het kijkcijfer is nu vergelijkbaar met dat van buitenlandse series als Little People, Big World, die eerder op hetzelfde tijdstip werden uitgezonden door NET 5.
 


Broadcast Magazine/SKO/ReclameWeek

Reacties

ik vind persoonlijk dat er weinig aandacht bij andere programma's voor secret story is.zoals boulevare en en dat soort nieuws programmas het lijkt wel een vorm van boycot
geen enkel ander programma schenkt aandacht aan secretstory en zelfs niet aan de afvallers.
en ik denk als het zo gelanceerd word zoals de voys en toen die tijd de gouden kooi dat dit programma zeker een succes zou zijn.
willy @ 29-03-2011 14:41 uur

Bureaus

Marketing

Economisch