Nieuw jasje Comedy Central

19-10-2010 (09:23) - Media

Comedy Central heeft sinds maandag een nieuwe vormgeving. Het nieuwe design wordt door de zender omschreven als een ‘glazen wereld’, waarin de slogan ‘Enjoy Daily’ een prominente rol speelt. ‘De nieuwe vormgeving is fris, toegankelijk en uitnodigend’, zegt creatief directeur Henry Förster. ‘De vormgeving is geïnspireerd op de ouderwetse kermisattractie ‘de spiegeltent’. Met de nieuwe elementen willen we de kijkers nog meer betrekken bij het programma-aanbod van de zender.’

Comedy Central wil zich presenteren als entertainmentmerk voor de volwassen kijker. ‘Comedy Central biedt voor de volwassen televisiekijkers entertainment in alle genres’, voegt algemeen directeur Maurice Hols toe. ‘De zender presenteert zichzelf met een volwassen, moderne en zelfverzekerde vormgeving. Uiteraard blijven we het leven door een comedybril zien en zullen onze programma’s ook in de toekomst altijd een comedyfactor behouden. Comedy blijft de hoeksteen van onze identiteit.’
 


Mediacourant.nl/Comedy Central

Bureaus

Marketing

Economisch