Online tijdschrift hard//hoofd brengt eenmalig papieren editie uit

29-12-2011 (08:41) - Media

In het kader van de laatste fase van een crowdfunding campagne, komt online tijdschrift hard//hoofd met een unieke offline papieren editie. De eenmalige oplage zal bestaan uit een rijk gevulde krant met het beste dat hard//hoofd in twee jaar te bieden had, aangevuld met exclusief materiaal en vormgegeven door eigen beeldredacteuren.
 
Na twee jaar volledig op vrijwilligers gedraaid te hebben, wil hard//hoofd een professionaliseringsslag maken. Om die reden wil hard//hoofd via het crowdfunding-initiatief Voordekunst 30.000 euro binnen halen. Dit door middel van offline acties als feesten, expositie’s, een diner en online acties als de BN-er kerstveiling. Momenteel is meer dan 80% van dit bedrag binnen. Als laatste troef geven we hard//hoofd eenmalig op papier uit. “Op deze manier sluiten we de eerste twee jaar van ons online tijdschrift gepast af,” aldus hoofdredacteur Rutger Lemm.
 
Wat u zoal kunt verwachten: de beste columns van Ava Mees List, Kasper van Royen en Rutger Lemm; werk van getalenteerde beeldende kunstenaars, illustratoren en fotografen; de mooiste interviews en de scherpste essays; stills uit onze video’s en bladmuziek van onze audiobijdragen; en natuurlijk de leukste TIPS en SMS-en van de Dag.
 
Dit verzamelitem is voor een donatie van 25 euro tot en met 8 januari te bestellen via Voordekunst. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch