SMM/Media op Maat vernieuwt Eileen
06-06-2008 (10:23) - Media
De nieuwe editie van Eileen Magazine, het gratis magazine voor de Nederlandse automobilist, van mobiele dienstverlener YPCA (Your Personal Call Assistant) is in samenwerking met met Sanoma Men’s Magazines (SMM) voorzien van een compleet nieuwe vormgeving.Het magazine werd dit jaar ondergebracht bij Sanoma Men’s Magazine, Media op Maat. Media op Maat is gespecialiseerd in het maken van mediaproducties voor derden. Eileen Magazine biedt een mix van mobiliteitsnieuws en ontspanning. Ter introductie van de landelijke uitrol van Eileen op het water, is het magazine uitgebreid met een 16 pagina’s tellend watersportkatern.
Eileen Magazine wordt onderweg verspreid via onder meer alle Van der Valk Hotels & Restaurants, KPN Business Centers, AC Restaurants en Hotels, toonaangevende jachthavens en het Eileen promotieteam. Bovendien krijgen Eileen abonnees het magazine thuisgestuurd. Een speciale mini editie van Eileen Magazine zal de komende weken in een oplage van 250.000 stuks worden meegesealed bij de abonnementsoplage van een aantal SMM-titels (o.a. Autoweek, Sportweek, Zeilen en Playboy).
Eileen Magazine maakt onderdeel uit van het multimediaconcept Eileen, je persoonlijke assistente voor onderweg. Zo kunnen automobilisten onder meer via het nummer 0900-9722 of de website www.eileen.nl bij Eileen terecht voor hulp, tips en praktische informatie onderweg.