Veldhuis Media huisdrukker George Magazine
17-01-2012 (08:29) - Media
Veldhuis Media zal in 2012 de vier edities van het vernieuwde George Magazine drukken. Directeur Erwin de Lange is blij met de nieuwe aanwinst in het Veldhuisportfolio: ‘Mensen kijken mij wel eens vreemd aan als ik zeg dat magazines in print voorlopig nog niet zullen verdwijnen. Maar ik geloof in de toekomst van magazines in print naast de opkomende markt van de apps. Het is de combinatie die telt en niet of-of.’
De Nederlandse uitgave van George Magazine is geïnspireerd op het magazine dat in de Verenigde Staten werd opgericht door de tragisch om het leven gekomen JFK Jr. De titel verdween na zijn overlijden in 1999 van het toneel.
De Nederlandse uitgave van George Magazine staat net als de Amerikaanse uitgave voor intellect, stijl en klasse. De nog altijd populaire Jack Kennedy vormt het rolmodel. Stijlvol, intelligent, hartenbreker en fullgrown playboy, een excellent staatsman, opportunist maar ook een overlever. Kennedy had het allemaal. De levensstijl die hij samen met zijn vrouw Jacky ontwikkelde, fascineert nog steeds miljoenen mannen (en vrouwen). Zoon John stond wat levensstijl betreft zeer dicht bij die van zijn ouders. Zijn sublieme leven en tragische maar toch ook avontuurlijke dood, waren in 2006 het vertrekpunt van de Nederlandse editie van George Magazine.
George Magazine verschijnt in 2012 vier maal: maart (cultuur), juni (sportieve luxe), oktober (business first) en december (easy living).