Aandacht voor afval bij Nederlands bedrijfsleven neemt toe

14-03-2023 (14:01) - Sustainable

Toonaangevende partijen als Cloetta, Coca-Cola in Nederland, Domino's, EuroParcs, Gouda, Koninklijke Grolsch, Landal GreenParks, Mars Nederland, McDonald’s, Mondelez International in Nederland, Pathé, Perfetti Van Melle Benelux, PLUS, Univé, brancheorganisatie Vakcentrum en Zeeman hebben zich gecommitteerd aan de Landelijke Opschoondag  van 18 maart aanstaande.

Gezamenlijk dragen zij bij om het zwerfafvalbewustzijn in Nederland te vergroten. Tijdens Nederlands grootste voorjaarsschoonmaak organiseren zij acties waar consumenten aan mee kunnen doen, lopen medewerkers een opschoonrondje rondom vestigingen en kantoren en roepen zij klanten op om zelf de handen uit de mouwen te steken.

Nieuwe partners dit jaar zijn EuroParcs en The Wave. Alle deelnemende bedrijven en organisaties zijn partner van initiatiefnemer Nederland Schoon.

Meedoen kan via: www.nederlandschoon.nl