
ACT Good Report: Assume That I Can beste campagne van 2025
ACT Good Report is de ranglijst van 's werelds meest impactvolle inzet van creatieve communicatie om duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid te promoten en bewustzijn te creëren voor belangrijke sociale en milieukwesties. Het rapport is samengesteld door ACT Responsible, de internationale non-profitorganisatie en grootste bron van 's werelds beste advertenties voor sociale en milieukwesties, in samenwerking met WARC, uitgever van de WARC Rankings. de drie nummers 1 voor campagne, bureau en merk van 2025 zijn:
#1 Campaign: Assume That I Can for CoorDown by SMALL, USA
#1 Agency: Publicis Conseil | #1 Network: VML
#1 Brand: CoorDown | #1 Country: United States
Bekijk Top 25 campagnes hier
Gewoon geweldig werk voor Goed
De ACT Good Report ranglijst komt tot stand door de resultaten van de onlangs gepubliceerde WARC Creative 100, de wereldwijde benchmark voor creatieve uitmuntendheid, te combineren met de prestaties van de campagnes in het jaarprogramma van de ACT Collection, waaronder de ACT tentoonstelling, de ACT Care Awards, de ACT Tributes (publieksstemmen) en de ACT database. Er zijn geen ingewikkelde criteria of categorieën, gewoon geweldig werk voor Goed.
Dit jaar werden in totaal 1.134 campagnes, geproduceerd door 752 bureaus voor 895 adverteerders (non-profit, publieke sector en commerciële merken) verspreid over 84 markten, geëvalueerd voor dit laatste rapport.
Van de top 40 campagnes in The ACT Good Report 2025 zijn er 21 voor non-profits, 12 voor commerciële merken en zeven voor de publieke sector. In totaal zijn 39 bureaus (33 maken deel uit van 21 netwerken en zes zijn onafhankelijk) in 21 markten vertegenwoordigd.
De beste 25 bureaus bestaan uit twee onafhankelijke en 23 netwerkbureaus (uit 15 verschillende netwerken) die in totaal 12 markten bestrijken. Van de beste 20 netwerken zijn er drie onafhankelijk en 17 eigendom van holdings. De beste tien adverteerders zijn vijf non-profit, één publieke sector en vier profit.
Best 25 Agencies
Publicis Conseil, France
SMALL, United States
Ogilvy London, United Kingdom
FCB New York, United States
Impact BBDO, United Arab Emirates
Grabarz & Partner, Germany
VML Antwerp, Belgium
Marcel, France
VML, United Kingdom
FCB Chicago, United States
McCann Poland, Poland
Circus Grey, Peru
VML Bogotá/Grey Colombia, Colombia
TBWA\MCR, United Kingdom
Havas New York, United States
Paradais DDB, Ecuador
Jung von Matt / Spree, Germany
Republica Havas, United States
Camisa 10, Brazil
Grey Mexico, Mexico
STRIKE, France
TBWA\Paris, France
INNOCEAN Europe, Germany
VCCP, United Kingdom
adam&eveDDB, United Kingdom
Best 10 Advertisers
CoorDown
AB InBev
Child Focus
German Depression Aid Foundation
Renault
Unilever
Digital Public Library of America (DPLA)
Mastercard
NHS Blood and Transplant
United Nations
Best 10 Countries
United States
France
United Kingdom
Germany
Peru
Brazil
United Arab Emirates
Canada
Colombia
Switzerland