Rise creëert merkidentiteit en film voor TinyOcean’s duurzame missie
Creative impact agency Rise heeft de afgelopen periode intensief samengewerkt met de startup TinyOcean, een pionier in de regeneratieve en circulaire viskweek, om een sterke merkidentiteit op te bouwen.
Van merkpositionering, brand identity tot inspirerende merkfilm die de visie en missie van TinyOcean weerspiegelt: een gezonde en duurzame toekomst voor onze oceanen. De film is gemaakt in samenwerking met Vigics en geregisseerd door Océane Combeau.
TinyOcean, met oprichters Michaël Laterveer en Peter Bongaards, vertegenwoordigt de samenkomst van wetenschap en praktische visexpertise. Laterveer, als bioloog en wetenschapper, en Bongaards, als visspecialist, bundelen hun krachten om een innovatieve oplossing te bieden voor de groeiende vraag naar duurzaam zeevoedsel en oceaan herstel.
"We wilden onze intrinsieke motivatie – het menselijke verhaal – boven water halen." zegt Michael Laterveer, co-founder van TinyOcean. "Onze oceanen verkeren in crisis en het is tijd voor een nieuwe aanpak. Deze film draagt bij aan het vinden van de juiste partners en investeerders die ons verhaal en onze missie als startup delen."
Rise heeft van ‘de bodem’ af gebouwd aan de positionering in nauwe samenwerking met Circular Clarity. Waarna Rise de visuele identiteit en algehele communicatie ontwikkeld. Samen met Vigics maakte het de merk film die de noodzaak benadrukt om binnen de grenzen van onze planeet te leven en toont hoe TinyOcean kan bijdragen aan een gezonde en duurzame toekomst voor onze oceanen