Technologische innovatie leidend bij vernieuwd ‘365 dagen bloemen’
Het Promotiecollectief 365 dagen bloemen van lanceert de vernieuwde campagne ‘365 dagen bloemen’, inclusief de uitrol van het Member Data Platform, ontwikkeld door BTTR.
De campagne ‘365 dagen bloemen’ was na ruim 10 jaar toe aan een grondige upgrade. “Met ‘365 dagen bloemen’ willen we kwekers en hun producten helpen om zichtbaarder te zijn in de markt” aldus Gerard Gardien, projectleider productspecifieke promotiecampagnes bij Royal FloraHolland.
Naast de lancering van de vernieuwde campagne introduceert BTTR het revolutionaire Member Data Platform. “We zagen een kans om het systeem waar we al jaren aan hebben gewerkt, een succesvolle eerste uitrol te geven door het op te nemen in de campagne van ‘365 dagen bloemen’.” geeft Peter van Aalderen, ceo van BTTR, aan.
Deze geïntegreerde oplossing stelt bedrijven in staat om waardevolle inzichten te verkrijgen uit hun gegevens. “We zijn er dan ook trots op om het Promotiecollectief 365 dagen bloemen van Royal FloraHolland, als eerste klant te verwelkomen op ons nieuwe platform.", vervolgt Peter.
Member Data Platform
Het Member Data Platform geeft een diepgaand inzicht in het gedrag en de voorkeuren van gebruikers. Het platform verzamelt en consolideert gegevens uit verschillende bronnen, zoals zoekgeschiedenis, interacties op sociale media en online gedrag, om een holistisch beeld van de bloemist te creëren. Met geavanceerde analysetools kunnen bedrijven waardevolle inzichten genereren en op basis daarvan gepersonaliseerde ervaringen en marketingcampagnes ontwikkelen.
Het Member Data Platform biedt bedrijven de mogelijkheid om gegevens op een veilige en privacybewuste manier te beheren. Met strikte naleving van gegevensbeschermings-voorschriften kunnen bedrijven vertrouwen opbouwen bij hun doelgroep en tegelijkertijd waardevolle inzichten opdoen.
Door de implementatie van het Member Data Platform verwacht het Promotiecollectief 365 dagen bloemen beter inzicht te krijgen in de behoeften van de bloemist, zodat ze beter kunnen inspelen op de individuele behoeften van bloemisten over de hele wereld.