Gaat ABN AMRO winnen in Barcelona?

23-09-2014 (07:56) - Awards

Met het concept ‘Always On’ Content and Dialogue Online is ABN AMRO een van de zes kanshebbers voor de Efma Accenture Award in de categorie Digital Marketing. De internationale awards van Efma en Accenture worden toegekend aan de meest innovatieve concepten binnen de financiële sector. 
 
De bank heeft het concept ontwikkeld om online de dialoog aan te gaan met (potentiële) klanten en hen te voorzien van objectieve informatie over financiële onderwerpen.
 
Het eerste succes van het concept is afkomstig van de campagne ‘Wonen’. Op het platform ‘Antwoorden van nu’ plaatst ABN AMRO geschreven content, infographics en video’s binnen dit thema. Vervolgens wordt social media ingezet om consumenten te attenderen op nieuwe informatie. Het platform trekt 20.000 unieke bezoekers per week. 
 

Op de website van Efma kan gestemd worden op de genomineerden, nadat men is ingelogd. De Efma Accenture Awards worden woensdag 15 oktober uitgereikt in Barcelona.