Genomineerden Dialogue Marketeer of the Year bekend

15-12-2014 (09:12) - Awards

Voor het Dialogue Marketing Talent of the Year en de Dialogue Marketeer of the Year kan de dialoogmarketing branche jaarlijks marketeers nomineren die het DM-vak positief hebben onderscheiden. Inmiddels heeft de jurydag voor de editie van 2014 plaatsgevonden en zijn de genomineerden bekend:


Genomineerden Dialogue Marketeer of the Year:
Richard Brandhorst (Airmiles)
Richard Otto (Adformatie)
Marc Borgers (Borgers & Straathof)


Genomineerden Dialogue Marketing Talent:
Annefloor Samsom (UPC)
Tessa Hoddenbagh (ING)


De prijswinnaars van dit jaar worden toegevoegd aan de lijst met marketeers die eerder een Dialogue Marketing Award in ontvangst mochten nemen. Vorig jaar werd Christiaan Koenders (ING) Dialogue Marketeer of the Year. Eerder werd deze award onder andere gewonnen door Joris Merks (Google) en Roy Scheerder (KLM). Yori Högemann (CloseAlert) won vorig jaar de Dialogue Marketing Talent Award


De winnaars van de Dialogue Marketing Awards zullen op donderdag 8 januari 2015 bekend worden gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter, in Undercurrent te Amsterdam.


Gratis aanmelden voor de Dialogue Marketing Awards en nieuwjaarsborrel via:
http://deleukstenieuwjaarsborrel.nl/inschrijven