Pentawards voor Nederlandse bureaus

10-10-2014 (10:09) - Awards

Het Amsterdamse bureau DreamCatch heeft gisteren in Tokio met de koffieverpakkingen van La Place een Bronzen Pentaward gewonnen. Het bureau ontwikkelde een creatief concept voor de La Place-formulelijn waarbij de nadruk wordt gelegd op het merk DNA. 
 
PROUDdesign ontving drie Pentawards. Het Amsterdamse bureau werd bekroond met een gouden award voor het verpakkingsdesign van de zuivere vruchtensappen van Schulp. 
 
Naast het packaging design van de zuivere vruchtensappen van Schulp, is de clutch van Tea Bar bekroond met een Bronze Pentaward 2014 en ontving het pacakging design van Lovechock Rocks een nominatie. 
 
Het jonge bedrijf Hands Off My Chocolate uit Hilversum wist met hun chocoladeverpakking een Zilveren Pentaward binnen te slepen. Eerder dit jaar won het Hilversumse bedrijf ook al de ADCN Lamp.

Design Bridge won in de Japanse hoofdstad een Gouden Pentaward voor het verpakkingsdesign van Tanqueray No. 10 en Lipton Ice Tea. Brons was er dankzij het werk voor Smirnoff White. 

Het ontwerp van CARTILS voor Harry Brompton's Alcoholic Ice Tea kreeg goud op de Pentawards uitreiking. Het tegendraadse koffiemerk Black Sheep Coffee, ook ontworpen door CARTILS, mocht zilver in ontvangst nemen.