Tien kandidaten Marketeer of the Year

21-02-2012 (08:27) - Awards

Op 7 juni wordt weer duidelijk wie zich Marketeer of the Year mag noemen Er zijn dit jaar tien kandidaten naar boven komen drijven na een inventarisatie onder de achterban van het Platform Innovatie in Marketing (PIM), Nima en Tijdschrift voor Marketing. Ze worden geïnterviewd door de Nima Young Professionals over hun succes, innovatie- en marketingkracht. Deze interviews vormen de input voor het juryberaad.  De jury kiest drie genomineerden die in een finale om de prijs strijden. 
 
Op de longlist staan dit jaar: 
 
- Mark Beekman, marketing directeur Graydon Nederland.
- Oscar Diele, senior vice president marketing & products SpilGames. 
- Bert Habets, ceo RTL Nederland. 
- Bas Hoogland, chief commercial officer Landal Greenparks. 
- Lonneke van der Horst, marketing & strategy manager bij ALD Automotive. 
- Jeroen Jansen, directeur marketing & communicatie ASN Bank. 
- Rob Klifman, formuledirecteur Karwei. 
- Jeroen Pietryga, directeur marketing & formule van Albert Heijn. 
- Michel Schaeffer, marketing directeur van Bol.com. 

- Martijn van der Zee, senior vice president e-commerce Air France/KLM.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.