ARA en Super de Boer bij de dieren af

19-03-2008 (11:34) - Bureaus

Acties van supermarkten met dagattracties bestaan meestal uit het tweede entreekaartje gratis of korting op een toegangskaartje. Bij de actie die Super de Boer heeft opgezet met 8 dierenparken is het toegangskaartje echter geheel gratis. Dat maakt de ‘Super Dierentuinactie’ tot een unieke actie die dan ook breed ondersteund wordt met door ARA ontwikkelde communicatie uitingen.

Op TV is er een vooraankondiging te zien in de weken voordat de actie van start gaat. Gedurende de actieperiode is er een commercial waarin Dorien –het gezicht van Super de Boer-  olifanten, ringstaart maki’s, giraffen en zeeleeuwen voert. In de commercial wordt een link gelegd tussen lekkere verse groenten en fruit waar mens en dier dol op zijn. Wie z’n verse spullen bij Super de Boer haalt, loopt voor hij het weet gratis door Noorderdierenpark, Ouwenhands Dierenpark, Safaripark Beekse Bergen, Apenheul, Avifauna, Gaiapark, Sealife Europe en Dierenrijk Europa.

Media

Marketing

Economisch