Being There en Gardeners doen Vodafone Foundation
02-05-2014 (08:13) - Bureaus
Vodafone Foundation heeft Being There en The Gardeners gevraagd om invulling te geven aan de campagne rondom hun jaarlijkse Mobiles For Good challenge.
Met de Mobiles for Good Challenge wil de Vodafone Foundation aan de start staan van nieuwe social enterprises die middels mobiele technologie Nederlandse, sociaal maatschappelijke problemen oplossen. Zes social enterprises in de dop winnen uiteindelijk 30.000 euro en vier maanden intensieve begeleiding. Na vier maanden wordt de challenge afgesloten met een concept pitch aan grote investeerders. De Nederlandse editie is een onderdeel van een wereldwijd Vodafone Foundation Initiatief.
Being There en The Gardeners zijn samen verantwoordelijk voor de totaalcampagne inclusief PR, online en content. Ze bedachten als overkoepelend thema: ‘How to Solve’, omdat de challenge feitelijk één grote bewijsvoering is van hoe je échte problemen kunt oplossen met mobiele technologie. De eerste fase van de campagne loopt sinds kort. Vanaf juni breidt de campagne zich verder uit.