Being There lead agency Amstel
17-06-2014 (13:03) - Bureaus
Amstel gaat verder met Being There als lead agency. Het bureau kwam de afgelopen maanden als beste naar voren in de pitch die Amstel in het voorjaar heeft uitgeschreven. Het bureau is volgens de brouwer vernieuwend en heeft de strategische en creatieve kracht en de cultuur die bij Amstel past.
Olivier Koning, Managing Director Being There : ‘Het is voor ons als bureau een droom die werkelijkheid wordt. We hebben de afgelopen 2 jaar keihard gewerkt om van een activatiebureau een bureau anno nu te worden. Dat we nu samen met het Amstel marketing team aan het tweede biermerk van Nederland mogen gaan bouwen, is fenomenaal.’
De komende maanden gebruiken Amstel en Being There om het creatieve werk en de werkwijze tussen Being There en de bureaus waar Amstel al mee samenwerkt verder vorm te geven. Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.
ETCETERA en Joe Public zaten ook in de Amstel-pitch. Jarenlang was Doom & Dickson het reclamebureau achter de bierbrouwer.