Björn Borg dagvaart clientèle
02-02-2009 (10:23) - Bureaus
Goede klanten, belangrijke pers; Björn Borg stuurde de afgelopen week een advocaat op pad om zijn belangrijkste contacten te trakteren op een dagvaarding. Men reageerde geschokt en dat was precies de bedoeling. Björn Borg doet de dingen graag net even anders dan de rest. In plaats van zoetsappige reclame rondom Valentijn, introduceert het merk een complete campagne met als thema ‘Don’t make up, Break up’. Het merk nodigt iedereen uit om een speciale test te doen op; www.bjornborg.com. Uit de test moet blijken of de relatie met je partner nog bevredigend is. Helaas is de uitkomst vaak negatief, dus je weet wat je te doen staat.
In het kader van de Don’t make up, Break up-campagne is 13 februari nu omgedoopt tot ‘International Break up day’ en om deze dag groots te vieren, organiseert Björn Borg deze dag the Break-Up Party in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam. De dagvaarding met een perfect gecaste acteur als advocaat heeft gediend als originele uitnodiging, en mét succes. De corporate campagne komt uit Zweden, in Nederland is JAMJAM Marketing verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Björn Borg waaronder het evenement en uitnodigingstraject.