Bureaus schrijven zelf pitch uit

05-02-2007 (11:01) - Bureaus

De marketing- en communicatiebureaus Sense of Victory, Vrienden en Bruut nemen zelf het heft in handen en schrijven een pitch uit. ‘We wilden een statement maken zo aan het begin van het nieuwe jaar’, aldus Jur Baart van Sense of Victory. ‘De pitch is niet alleen bedoeld voor grote, maar zeker ook kleinere organisaties met maatschappelijke doelen. Grote ideële organisaties zitten vaak al bij een bureau, maar de kleinere zullen vast moeite hebben om een professioneel bureau in de arm te nemen. Deze willen we nu een kans geven’, aldus Marnix Tiggeloven van Vrienden. PrinsPitch is bedoeld voor organisaties die een goed doel dienen. Ze kunnen via een aparte website zichzelf inschrijven en kans maken om op de shortlist te komen. De meest aansprekende, verrassende doelstellingen worden uitgenodigd om hun organisatie te presenteren. De uiteindelijke winnaar ontvangt 20.000 euro aan strategische en creatieve uren op het gebied van geïntegreerde communicatie. De sluitingsdatum voor de pitch is 20 februari. Voor 1 maart wordt de shortlist samengesteld en wordt contact opgenomen met de drie of vier organisatie die mogen presenteren.

Media

Marketing

Economisch