Darre van Dijk helpt Reclamehelden in de dop

13-05-2014 (01:39) - Bureaus

RA*W, platform voor jong reclametalent lanceert RA*W University om studenten klaar te stomen voor de praktijk. RA*W University is van mening dat inspiratie- en kennissessies bij reclamebureaus verdieping bieden die studenten in de collegezaal niet krijgen. Daarmee wil RA*W University dé plek zijn waar ambitieuze studenten de reclamewereld leren kennen.

Initiatiefneemster en student Rein Bojahr: ‘Als student is het erg lastig om erachter te komen wat je allemaal kunt doen binnen de reclamewereld. Ik miste tijdens mijn studie een platform waar ik kennis kon vergaren over deze branche. Via RA*W University kunnen studenten nu op een informele en leuke manier kennis maken met de reclamewereld.’

De eerste sessie van RA*W University vindt plaats op dinsdag 27 mei. Ogilvy & Mather Amsterdam opent haar deuren voor een groep gemotiveerde studenten. Deze RA*W University sessie begint bij het begin: hoe komt een campagne tot stand en wie zijn daarbij betrokken? Die vragen worden beantwoord aan de hand van Ogilvy’s nieuwe campagne ‘Seastars’, voor het WNF. Sprekers zijn Strategy Consultant Heleen Hidskes, account manager Esther de Kok en creatief directeur Darre van Dijk.

Aannelden kan via de Facebookpagina van RA*W University voor de eerste sessie bij Ogilvy & Mather Amsterdam. Er is ruimte voor maximaal 40 studenten.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch