De Verwondering lanceert eigen magazine

22-01-2009 (11:21) - Bureaus

Fullservice communicatiebureau De Verwondering is niet onder de indruk van de recessie. ‘Ondernemers zonder plan B, springen misschien het liefst uit het raam, wij springen de barricaden op. Tegen de teloorgang van manmoedig ondernemerschap, mismanagement en geldverkwisting. Tegen banken. Tegen de onverteerbare handel in derivaten, en wat dies meer zij, waardoor deze crisis heeft kunnen ontstaan.’
Het bureau is van mening dat pessimisten ons proberen te infecteren - via de media - met radeloosheid en totale verlamming. ‘Maar wij trappen er niet in. Wij dienen hierbij een aanklacht in tegen de recessie! Economie is net als porno: de werkelijkheid is net even anders dan wat er wordt afgeschilderd; prachtige modellen met ongelooflijke nummers voor geweldige statistieken, die precies doen wat je wilt, of niet doen wat je niet wilt. Eigenlijk is de werkelijkheid altijd spannender.’

Met het kersverse magazine Bravoer willen de mannen van De Verwondering ondernemers stimuleren. ‘Zij die denken dat de Apocalyps is aangebroken, wijzen we op de mogelijkheden die ze nu juist hebben.
Dit zijn tijden voor echte doorbijters.’
De Verwondering houdt van actie, snel handelen, korte lijnen en stevige marktpositionering. ‘Creatieve strategieën, concepten en campagnes, wij doen het steeds nét weer even anders. Omdat de markt dat van ons verlangt. En kleurrijk als we zijn, passen we ons als een kameleon altijd weer moeiteloos aan. Wij zijn dan ook niet zomaar een bureau in de marge, wij zetten onze tanden ergens in en laten niet los voordat het maximale is behaald. Zoals het echte doorbijters betaamt. Want ondernemen ís doorbijten. En dat beseffen wij als geen ander.’
 
Meer over De Verwondering? Klik hier.
 


Media

Marketing

Economisch