De Wolven en Colombo op de banenmarkt

01-04-2008 (09:54) - Bureaus

De twee Amsterdamse bureaus Colombo en De Wolven zijn de winnaars van een pitch voor de communicatie rondom een banenmarkt in Amsterdam Nieuw West. Projectleider Caroline van Osselen van Nieuwe Kansen Nieuw West: ‘De doelgroepen die wij moeten aanspreken voor de banenmarkt, namelijk allochtone vrouwen en jongeren, zijn lastig te bereiken via traditionele middelen. Vandaar dat wij een samenwerking zijn aangegaan met twee creatieve bureaus die ons daarbij kunnen helpen.’ In de samenwerking vullen de twee bureaus elkaar goed aan; Colombo ontwikkelt de campagne en De Wolven verzorgt de free publicity rondom de banenmarkt.

Het event, dat op 30 mei plaatsvindt, is onderdeel van de campagne ‘West Werkt’. Met deze campagne wil de gemeente werkgelegenheid stimuleren in Amsterdam Nieuw West. Ook de communicatie rondom deze campagne wordt door Colombo en De Wolven verzorgd. De banenmarkt wordt georganiseerd door de stadsdelen Slotervaart, Geuzenveld-Slotermeer, Osdorp, Bos en Lommer, in samenwerking met Dienst Werk en Inkomen (DWI), het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) en Vacatureservice Amsterdam (VSA).

Media

Marketing

Economisch