Eerste co-creatie Ogilvy A’dam en Parijs is live
25-06-2014 (08:19) - Bureaus
Center Parcs is gestart met een pan-Europese campagne om het brede aanbod van hun vakantieparken onder de aandacht te brengen bij een nieuwe doelgroep.
De campagne - met in de hoofdrol Michael Winslow uit de Police Academy films - is het eerste wapenfeit van een hechte samenwerking tussen Ogilvy Amsterdam en Parijs.
Bezoekers van de actiesite ‘Sounds Like A Plan’ worden aangemoedigd om hun perfecte zomervakantie samen te stellen uit het enorme aanbod activiteiten van Center Parcs. Of de bezoeker nu interesse heeft in een laagdrempelig spelletje midgetgolf, of van plan is voor het eerst te gaan wakeboarden.
Uit de selectie kunnen duizenden unieke video’s gegenereerd worden die Michael Winslow – bekend als ‘the man of 10.000 sound effects’ - op geheel eigen wijze van geluid voorziet.
De campagne is het eerste wapenfeit van een hechte samenwerking tussen Ogilvy & Mather Amsterdam en OgilvyOne Parijs. Begin dit jaar werd bekend dat de bureaucombinatie verantwoordelijk zou worden voor het pan-Europese account van Center Parcs na het winnen van een internationale pitch.
