Eerste haringparty voor reclamewereld

05-06-2014 (12:17) - Bureaus

De International Advertising Association (IAA) organiseert 12 juni onder de titel ‘IAA’s Hollandse Nieuwe’ de allereerste haringparty voor de reclame-industrie. 
 
Op het programma staat naast het traditionele nieuwe haring happen, wordt het nieuwe IAA bestuur voorgesteld en krijgen jonge talenten, onder leiding van Matthijs van den Broek, het podium de kans hun visie te delen met het publiek.
 
Vertegenwoordigers uit media, creatie en adverteerders worden in het zonnetje gezet. De kersverse winnaar van YIM Mediatalent van het jaar Joris Garritsen (MediaCom), de organisator van de Back to Basic 24-uurs pitch die Interbest en Bever voor de Jonge Honden organiseerde en waar de winnaars Nederland vertegenwoordigen in Cannes. Ook is de winnares van Leeflang scriptieprijs, Mariska Verstappen, aanwezig.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch