
Finally viert twintigste verjaardag met gedurfd ijsje
Finally an Agency bestaat twintig jaar en viert dat met een ijsje waar je het Spaans benauwd van krijgt. Het onafhankelijke creatieve bureau lanceert namelijk Spicecream, een fris mango ijsje met vurige peper. De onverwachte combinatie staat symbool voor het creatieve contrast waarmee het bureau blijft verrassen en vernieuwen.
"Spicecream is meer dan een traktatie, het is een metafoor voor wie we zijn. We geloven in contrast, in nieuwsgierigheid en in de kracht van onverwachte combinaties. Al twintig jaar vinden we juist daar onze magie", vertelt Lisette Samplonius, Founder en Managing Director van Finally an Agency.
Met het eigen Wat-als-principe daagt Finally opdrachtgevers uit om verder te kijken dan de gebaande paden. Niet denken in beperkingen, maar in mogelijkheden. Niet vasthouden aan wat werkt, maar onderzoeken wat nóg beter kan. Die houding vormt al twintig jaar de motor achter campagnes, concepten en strategieën die merken laten groeien.
Spicecream is verkrijgbaar zolang de voorraad strekt via www.finallyanagency.nl/spicecream.