Goede chemie maakt goede campagnes

18-06-2014 (13:43) - Bureaus

Fonk presenteert een reeks quotes van de vakjury New Kids on the Block 2014. Waaraan moeten de bureaus die op de longlist staan buiten professionaliteit en vakmanschap vooral voldoen? Vandaag Jurylid Alwine de Jong. Zij heeft een lange staat van dienst aan bureau- en adverteerderszijde. ‘Wie zijn bij jouw bureau de smaakmakers?' 

Alwine de Jong: ‘Goede campagnes worden altijd gemaakt dankzij goede chemie. En ook in new business baseert een klant zijn keuze voor een bureau voor het leeuwendeel op de klik met de mensen van het bureau. Dus wie zijn bij jouw bureau de smaakmakers? Waarom maken deze persoonlijkheden het verschil? Schuif die mensen naar voren in je presentatie, zorg dat we ze leren kennen. Want de karakters die jullie bureau vormen zijn bepalend voor jullie succes. En sowieso boeiender dan nieuwe werkmodellen en Engelse vaktermen.’ 


Reacties

Mevrouw de Jong presenteert hier zo veel open deuren tegelijk dat de letters mij bijna van het scherm waaien.
Max @ 19-06-2014 09:14 uur

Media

Marketing

Economisch