Helloprint kiest RLVNT
30-09-2015 (11:24) - Bureaus
11.20 uur - Online printaanbieder Helloprint heeft uit een pitch van vier bureaus gekozen voor RLVNT om zijn ambitieuze marketingcommunicatieplannen voor online display, social media en radio vorm te geven.
'Helloprint heeft de ambitie om met onder andere zijn Nederlandse merk Drukzo ( www.drukzo.nl ) binnen korte tijd marktleider op de Nederlandse online drukwerkmarkt te worden”, aldus Hans Scheffer, CEO van Helloprint. 'De keuze voor RLVNT is gemaakt op basis van met name DNA: wij denken met RLVNT een partner te hebben gevonden die out-of-the-box kan denken, snel kan schakelen en aanpassen waar nodig en de uitdagingen van een snel groeiende startup snapt. Dat is niet ieder bureau gegeven en wij zien dan ook uit naar uit een prachtige en langdurige samenwerking.'
Met activiteiten in Rotterdam, België, Spanje en Engeland is Helloprint een serieuze speler op de internationale markt voor gestandaardiseerde print-materialen.