Het Creative Circus van ADCN

24-09-2015 (15:55) - Bureaus

13.15 - De ADCN blijft flink actief met inspirerende events: het nieuwste initiatief is het ADCN Creative Circus. Voor haar leden en de creatieve gemeenschap organiseert de club een serie van acht inspiratie-events van september tot december in Club ADCN.
 
De wekelijkse talks en trainingen beslaan verschillende thema’s en disciplines. Specifieke onderwerpen zijn: de toekomst van art buying en fotografie, de wetenschap van neuromarketing, de rol van design in het zakenleven en de samenleving, het gebruik van data en technologie in het creatieve proces, de kunst van het creatief pitchen, leiding geven aan creatieve teams, hoe muziek en geluid vorm geven aan merken en het vakmanschap dat ten grondslag ligt aan verbazingwekkende kunst.
 
ADCN heeft het programma samengesteld in samenwerking met partners als Google, MassiveMusic, Dutch Design Week, Book Chicago, THNK, Neurensics en Artbox. De Persgroep en Brand Bier zijn ook partners en supporters van de reeks evenementen en Artbox heeft het artwork voor het Creative Circus gemaakt.
 
Het doel van de events is om de leden van ADCN te inspireren en slimmer te maken, hun horizon te verbreden, kennis uit te breiden en een ander perspectief te bieden op hun dagelijks werk. Niet-leden zijn van harte welkom om tickets te kopen voor een voorproefje van het ADCN lidmaatschap. Ook zijn er speciale ‘young talent’ tickets verkrijgbaar voor leden van JongeHonden en RA*W. 

Meer informatie over het volledige programma, tickets en registratie is te vinden op adcn.nl. Alle events zijn gratis toegankelijk voor leden van ADCN. 


Artwork by Artbox.nl

Media

Marketing

Economisch