Het PR Bureau start Blyde
19-05-2014 (08:11) - Bureaus
Het PR Bureau, dat eerder ook PR STUNT, stichting ViaHenri en biko oprichtte, start weer een nieuw bedrijf. Vanwege de groeiende vraag naar PR en de forse uitbreiding van het klantenportfolio is Blyde gelanceerd om bedrijven en merken die zouden kunnen conflicteren met klanten van Het PR Bureau toch te kunnen bedienen. Blyde gaat direct aan de slag als partner op het gebied van PR en merkactivatie voor telecomprovider Vodafone. Het eerste project is de campagne Vodafone Firsts.
Blyde is een oud-Hollands woord en betekent ‘vreugde’, maar tegenwoordig is het ook een bekende internationale jongensnaam. De naam past bij de ambitie van Het PR Bureau om niet alleen de beste, maar ook de leukste te zijn. Blyde is onderdeel van Het PR Bureau en houdt zich net als zijn moederbedrijf bezig met het verbinden van mensen, merken en media door het creëren van relevante verhalen. Beide bureaus positioneren zich als connecting agency.
Marnix Geus, managing director van Het PR Bureau: 'we krijgen wekelijks nieuwe uitdagende aanvragen binnen, die we met beide handen aan willen pakken. De oprichting van Blyde was voor ons een logische stap om aan de toenemende vraag te kunnen voldoen. We zijn ontzettend trots op ons huidige klantenportfolio en hopen met Blyde net zulke mooie cases neer te gaan zetten.'