Het PR Bureau werkt voor foodora

30-09-2015 (09:33) - Bureaus

9.30 uur -  Bezorgplatform foodora Nederland gaat een samenwerking aan met Het PR Bureau om snel marktaandeel te veroveren.
 
De online bezorgservice, die uitsluitend met fietskoeriers opereert, kiest voor Het PR Bureau vanwege hun portfolio en relevante ervaring.  foodora onderscheidt zich van concurrenten door de focus op restaurants en lokale hotspots die zelf geen eigen bezorgservice hebben, zoals Da Portare Via, &samhoud, Le Pain Quotidien, SLA, Juicebrothers en Braai.
 
Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau: 'foodora springt in een gat met hun bezorgservice en heeft grootse plannen in Amsterdam en voor uitbreiding in de rest van Nederland. Zij hebben net als wij een jong en gedreven team en we kijken mede om die reden uit naar onze samenwerking. De oprichters van foodora hebben zich laten inspireren door bezorging in de Big Apple, New York City. Je kunt daar werkelijk alles en overal laten bezorgen. Ook het hoge serviceniveau daar viel ons op. Dat komt nu ook langzaam maar zeker bij in ons land op gang.' 
 

De van oorsprong Duitse partij werkt uitsluitend met fietskoeriers en bezorgt binnen dertig minuten. In eerste instantie zal foodora zich richten op Amsterdam, om daarna de andere grote steden en de rest van Nederland te veroveren. 


Media

Marketing

Economisch