Infour wint L1 Reclame Award
26-04-2007 (10:50) - Bureaus
In de Roermondse Oranjerie zijn de jaarlijkse L1 Reclame Awards uitgereikt, een prijs gericht op Limburgse bureaus. In de categorie ‘multimediale campagnes’ pakte Infour marketing + communicatie uit Heerlen de eerste prijs voor het ontwikkelen en realiseren van de ‘wervingscampagne studenten’ van het Arcus College.De campagne bestond uit een mix van op elkaar afgestemde middelen, waarbij televisie en internet de belangrijkste waren. De campagne die al twee jaar wordt gevoerd, zorgde onder andere voor een aantoonbaar hoger aantal bezoekers van de jaarlijkse Open Dag. Een belangrijke activiteit die door het Arcus College wordt ingezet bij de werving van nieuwe studenten.
Het campagneteam bestond uit Martin Nieuwendijk (opdrachtgever), hoofd PR en marketing van Arcus College, Hans Bours (strategie en planning), Jacques Vos (copy & concept), Marco Pustjens (art direction) en Eveline Verhoosel (projectassistente). De productie van de tv-commercial werd verzorgd door Twin Studio.