JCDecaux zet eekhoorns in
29-12-2009 (10:03) - Bureaus
Om de rasechte familiefilm Alvin en de Chipmunks 2 te promoten, koos Warner Bros. voor de inzet van een sfeervolle Spectacular. De inzet van zeven Kerstspecials van exploitant JCDecaux heeft hoe dan ook voor een witte en gezellige kerst gezorgd in Amsterdam, Utrecht, Groningen en Enschede.
Op zeven locaties zijn de objecten door JCDecaux Innovate volledig uitgerust met feestelijke kerstversiering. De filmposter is compleet omlijst door groene kersttakken, opvallende kerstlichtjes en kunstsneeuw. De chipmunks zijn hierdoor het stralende middelpunt tijdens de feestdagen in het stadscentrum van Amsterdam, Utrecht, Groningen en Enschede. Helemaal in lijn met het winterse weer van de afgelopen periode wordt het geheel bovendien afgemaakt door 3D sneeuwvlokken in de posterkast.
Hiermee trakteren JCDecaux en Warner Bros. voorbijgangers op een typisch winters tafereel tijdens de kerstvakantie. Met deze sfeervolle Spectacular speelt Warner Bros. in op de kerstvakantie als ideaal moment om met het gezin naar de bioscoop te gaan voor een familiefilm. Deze opvallende buitenreclametoepassing moet een waar sneeuwbaleffect teweeg brengen voor Alvin en de Chipmunks 2. De Spectacular is mogelijk gemaakt door Warner Bros, JCDecaux Innovate en de mediabureaus Mediaedge:cia en Kinetic. De Kerstspecials zijn nog tot en met morgen op straat te zien.
