Koeweiden Postma onderdeel van Total Identity

14-05-2014 (00:00) - Bureaus

Het Amsterdamse designbureau Koeweiden Postma maakt bekend na het vertrek van icoon Jacques Koeweiden een ‘vliegende doorstart’ te maken en wordt onderdeel van de Total Identity groep.

'Nieuw elan, nieuwe energie, nieuwe mogelijkheden', vat strategy director Hugo van den Bos van Koeweiden Postma de ontwikkeling samen. Alle opdrachtgevers van Koeweiden Postma hebben inmiddels hun volle vertrouwen in de doorstart uitgesproken. De voltallige creatieve directie gaat mee met de doorstart. Koeweiden Postma blijft als zelfstandige entiteit opereren en staat onder leiding van de huidige strategische en creatieve kern van het bureau.
 
Strategy director Hugo van den Bos van Koeweiden Postma: 'Wij zijn bijzonder blij om een plek te hebben in een zo veel bredere groep. Dit geeft ons een sterkere positie richting onze opdrachtgevers. Het draait tegenwoordig niet alleen om design, maar om een veel breder pakket dat we nu beter kunnen aanbieden. Total Identity faciliteert ons daarbij.'

Hans P. Brandt, CEO van Total Identity: 'De expertise, ervaring en enorme creativiteit van Koeweiden Postma betekenen een verrijking van onze propositie. Design is de kern van ons bureau, vanaf onze oprichting in 1963 onder de naam Total Design. Wij zien in de markt een herwaardering van de esthetische kracht van design, een terrein waar Koeweiden Postma sterk in is. Het bureau is daarom een uitstekende aanvulling op onze portfolio.'
 
Op korte termijn zal Koeweiden Postma verhuizen naar IJburg en intrekken bij het kantoor van Total Identity.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch