MediaMonks grossiert in Leeuwen

19-06-2014 (08:04) - Bureaus

Na winst in de categorieën Direct, Mobile, PR en Promo & Activation is MediaMonks nu ook betrokken bij twaalf Cyber Lions. MediaMonks was gisteravond als productiebureau betrokken bij zes gouden, twee zilveren en vier bronzen Cyber Lions.
 
Lemz’ campagne tegen online kindersekstoerisme, Sweetie, won in de Cyber-categorie zes keer goud. MediaMonks werkte samen met het Amsterdamse Code d’Azur in de digitale productie van de campagne die nu in totaal twaalf Lions voor Nederland heeft gewonnen.
 
De door MediaMonks geproduceerde Universal Typeface-campagne heeft een zilveren en bronzen Cyber Lion gewonnen. DDB Tribal Düsseldorf creëerde de campagne, die door middel van crowdsourcing een universeel handschrift probeert samen te stellen, in opdracht van BIC – maker van de ‘universele’ Cristal-ballpointpen.
 
Google: Night Walk in Marseille, een productie voor 72andSunny Amsterdam, won zilver voor storytelling en brons voor interface & navigation. De experience is de eerste Google Street View by night en laat je een interactieve wandeling nemen door het nachtleven van Cours Julien – het artistieke centrum van Marseille.
 
MediaMonks won verder nog prijzen voor Droga5 en BBH London, met een interactieve tool voor Prudential en een cinematografische microsite voor Christie’s.
 

 


Media

Marketing

Economisch