MeMo” presenteert Hottraffic

20-02-2007 (10:17) - Bureaus

Media research- & consultingbureau MeMo” start een nieuwe onderneming: Hottraffic. MeMo” meet crossmediale- en online reclame-effectiviteit.

Tijdens het meten stuitte MeMo” steeds vaker op de beperkingen van huidige online advertentiesystemen en bannertechnologieën. Hottraffic richt zich daarom op het leveren van effectievere vormen van online adverteren op basis van nieuw ontwikkelde bannertechnologieën. De eerste bannertechnologie die Hottraffic heeft ontwikkeld, heet de Thematic. De Thematic wordt momenteel geïmplementeerd bij een leidende Nederlandse online uitgever. Marcel Vogels, managing partner MeMo”: ‘Hottraffic past in onze ambitie om middels technologische innovatie, en via onderzoek getoetste kennis en ervaring, adverteerders van een betere ROI te voorzien op hun promotionele uitgaven. En uiteraard past daar ook in het leveren van bannertechnologieën met minder waste die tevens niet zijn te onderdrukken middels adkill-software.’

Media

Marketing

Economisch